24 d’octubre 2006

El cul d'en Jaumet

Sóc com el cul d'en Jaumet.... Ahir a Brussel·les i demà a Torí... No vegis, festival d'aeroports!!!!!
Ahir vaig anar a una reunió d'Article 6 a la Comissió Europea... Quin pal! Em vaig haver de llevar a les 4.55 del matí i arribava a casa a les 9 del vespre feta una merda de cansament...
Aeroport - taxi - edifici Comissió - taxi - aeroport = la meva ruta. Pel mig vaig poder entreveure una Brussel·les amb sol al matí i plujosa a la tarda. I em vaig enyorar una mica dels dies que hi vaig passar amb la M., de vacances, ara farà 2 anys... aish...


Demà piro a Torí. Encontre transnacional d'un Equal. Això em fa més gràcia perquè en aquests tinglados fins i tot m'ho passo bé. Bon rotllo amb els italians i certa exasperació amb una estonia en particular...jejeje! El que em fa més mandra, però, és haver de tornar a marxar i no arribar fins dissabte al migdia... arf!
I llàstima que Torí és molt lleig... Per cert, que en el programa d'activitats hi havia la possibilitat de gaudir d'un bany turc... ooooooooooh! Però, per més gràcia que em faci, passo de quedar-me en boles amb gent amb qui treballo. Ho sento, no sóc tan "despresa". El que més em fot és que sé que és relaxant, relaxant, relaxant... I ho necessito mooooooooooooolt. En fi, dos pedres...