03 d’agost 2006

Llibres: l'alegria del dia!!!!!

Ooooooooooooooooh! L'alegria del dia!!!!

He anat a buscar els llibres que m'han arribat per Amazon i que em creia que m'arribarien quan ja fossim a Vietnam!!!! Oléeeeeeeee! Ara ja tinc llibres per no parar de llegir durant les vacances! A més, per si de cas me'ls pulis tots abans de marxar, tinc un altre enviament demanat que, amb una mica de sort, també m'arribarà a temps!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Alegria!!!!

Anar-los a buscar ha estat xulo xulo. L'oficina de correus està al costat de casa i hi havia una cua!!!! Total que m'he esperat a la cua de "lliuraments" i a tothom li donaven un sobre. Quan m'ha tocat a mi m'han donat una saca amb la caixa de cartró a dins!!!!!!!!!!!!!!!! Una fardada, vamos! I quan he tornat a casa, tot i saber que ja estava fent tard al curro, no m'he pogut estar d'obrir la saca i la caixa i veure els llibres... Que guay! M'ha pillat un atac d'entusiasme, no cal que ho digui, oi?

Ok. Aquests són els llibres que m'han arribat. Tot novelutxes / lectures d'estiu!