17 de juliol 2006

Home Alone


Doncs sí, estic Home Alone. El meu Mico està fent de cangur dels padrins i jo estic de desmadre... tal i com es pot comprovar a la foto...jejeje! No, és mentida. Avui he quedat amb la M. amb qui hem xerrat moooooolt perquè feia dies que tenia coses per explicar-me, i demà aniré a comprar-me les sabates i el xal pel casament de divendres amb la P. (que és una shopper compulsiva i m'anirà de perles per assessorar-me). I ja està. Perquè el Mico torna demà a la nit. Per tant, tampoc estaré Home Alone tant de temps...

Més coses: fa una calor del 15. A les nits no es pot dormir i vaig zombie de dies... Avui al curro avui m'he avorrit com una ostra... I ara estic mirant CSI Las Vegas - Roma - Speed. És a dir, estic fent un combinat amb el comandament a distància (per una vegada que el tinc només per mi!!!!!!!!)...jejeje!