22 de juny 2006

More random stuff

Unes quantes coses:
1. Demà és la revetlla de Sant Joan. Aquest any serem 17 a celebrar-ho en una terrassa d'un àtic d'un amic a Gràcia... mmmmmmmmmmm.... deliciós!
2. Em ve una època de bojos a la feina... i amb la desmotivació que porto al cos.... aisshhh!
3. Demà vaig al CAP a posar-me les vacunes pel viatge a Vietnam i Cambotja. A veure què em diuen pel que fa a la quinina per la malària... És essencial que me la prengui? Quins efectes no destijats pot tenir?
4. He estat mirant blogs de noies o dones americanes que donen a llum a casa. I sembla que són bastantes... Això és més normal / habitual del que sembla? O bé es tracta de 4 pirades que, casualitats de la vida, són molt actives al blogworld? És que aquí, a Catalunya, lo de donar llum a casa és inaudit actualment. Així, de les meves amigues amb fills cap ho ha fet i crec que cap s'ho ha plantejat. Aleshores, és que ens ho hauríem de començar a plantejar? Vivim en un model equivocat? O bé és una bojeria córrer el risc de parir a casa? Tinc una amiga que viu a Holanda que sempre ha tingut parts naturals, sense epidural ni res. A l'hospital, això sí. I aquí, en canvi, totes amb l'epidural... Curiós.
5. I acabo amb una foto "artística"...jejeje!

Restaurant Olde Hansa, Tallinn, Estònia.