22 d’octubre 2010

QÜESTIÓ PREOCUPANT


Avui he esmorzat a un bar on hi havia un grup d'uns 15 homes trajeats i de més de cinquanta anys mínim. I he confirmat una impressió que feia un temps que tenia: els homes mediterranis, catalans i espanyols, envelleixen molt malament. En serio. Dels 15 aquests d'avui, no n'hi havia ni un del que pensés: és guapo, o és atractiu o com a mínim té alguna cosa. Ni un. Eren tots lletjos, gordos, mig calvos o del tot (però d'aquella calvície mal portada, eh?), el trajo els queia fatal, etc. No n'hi havia cap que se salvés. I, a part, fotien més aviat "asquito" allà conversant com uns grans senyors, fent-se els super "ejecutivos", donant-se copets a l'espatlla en plan machito... brrrr... a les antípodes de lo atractiu, vamos.

I clar... és preocupant. Perquè, gente, una ja en té 33 i aquest panorama és cap on avancem, eh? I el que més em xoca és que jo em miro el Mico i moltes vegades penso "que guapo!" o "que bo que està... mmmmm....".... jejeje! I penso que no el veig fent les pintes dels homes aquests que us dic... Però clar, després resulta que els de 50 i pico són tots tallats al mateix patró...

I per últim, em pregunto: les dones envellim igual de malament??? Perquè, clar, aleshores a)"apaga y vámonos", i b) de què collons em queixo?

Però a la feina, quan ho he comentat, m'han dit que les dones envellim millor. El fet d'haver-nos hagut de preocupar sempre d'estar guapes, de l'estètica, fa que ens cuidem més. I que els homes de la nostra generació ho portaran més bé.... Espero que tinguin raó, creuem els dits, penya!