28 de gener 2010

SECRET INCONFESSABLE

Ara em perdreu el poc respecte que potser em teníeu.

Tinc un secret inconfessable. Sip. Com tothom, sí. Però el meu és especialment HORTERA. JAJAJA, però molt hortera, eh? Molt, molt i molt.


Va, que em llanço.....


Sabeu quina cançó m'agrada cantar a plè pulmó quan vaig en cotxe conduint tota sola?




....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.................

En totes les seves versions!!!!!!!!!!!!! JAJAJAJA!!!!!!!!!!! Andrea Bocelli, Celin Dion i, fins i tot, l'horrorosíssim "si tu eres mi hombre".... Osti, m'estic partint de riure només d'escriure-ho.... Que hortera!!!!!!!!!!! Per favor!!!!!!!!!!!!!

2 comentaris:

Ann ha dit...

si ho cantes com la celine dion ets tota una artista!!!
tranquil·la gatxan, n'hi ha de pitjors!!!!! XD

Gatxan ha dit...

Què vaaaaaaaaaaaa! canto fatal!

Anna, de debó creus que n'hi ha de pitjors??? jajaja!