11 de gener 2010

M'HE ENAMORAT DE...

... Montana.

Sí, l'estat de Montana dels Estats Units.

Sip.

Sí, sí, estic com una cabra, no cal que m'ho digueu que ja sé que m'agafen uns punts.... Però... oooooooooh! És que vaig descobrir un blog d'una tia de Montana amb fotos d'uns paisatges tan xulos... Us imagineu viure en un lloc així de bonic? :























Res, que ja us podeu imaginar que, amb lo obsessiva que puc arribar a ser, porto dos dies entrant a totes les pàgines web hagudes i per haver amb informació sobre Montana. Ooooooooooh! Té una pinta espectacular. Fijo que serà una de les parades del viatge per carretera que farem tota la família per Estats Units d'aquí a uns anys...jejeje!

A banda, i lo millor, millor, millor de tot, que conjuga amb altres obsessions meves: he trobat la pàgina web de les agències immobiliàries de Montana... He xalat lo que no està escrit. Veus? Quan sigui multimillonària em compraré alguna d'aquestes cases:




5 comentaris:

Joana ha dit...

Dona, és preciós!!
Els somnis s'han de mantenir!
Petons

Ann ha dit...

mooooola!

miskah ha dit...

Ja ens convidaràs quan estigueu establerts!

Jo entre tant estaré escollint els colors per la meva caseta a Christchurch (New Zealand) ;p

Núria de BCN ha dit...

I quin és aquest blog amb fotos tan guais?

Anònim ha dit...

No m'agrada ser xafa merda però quan visquis a Montana en una d'aquestes casetes pensa sobretot on aniràs a comprar el pà? pensa que hauràs d'agafar el cotxer i conduir alguns pocs km com a mínim.

- el comentari és en plan de broma i sense malícia. No podia dormir i m'ho he passat bé llegint el teu blog-