08 de febrer 2008

POTSER MILLOR AIXÍ...



Benvolguda Gatxan,

En relació al procés selectiu per del lloc de xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, lamentem comunicar-vos que no heu estat el candidat seleccionat
[sic]. Tot i així guardem les vostres dades a la borsa de treball de la nostra entitat de manera que puguem tenir-vos en compte per a futurs processos de selecció. Us agraïm l'interès que heu manifestat per la nostra entitat i també la vostra assistència a la realització de les proves i a l'entrevista.

Rebeu una salutació ben cordial,



Primera reflexió: Gràcies per, de pas, informar-me que m'he fet un canvi de sexe. Jo no me n'havia adonat però estic segura que saber-ho m'anirà bé.


Segona reflexió: Potser millor així. Ara ja no he de pensar que dono una altra oportunitat al curro actual dient que no a una feina de 35 hores setmanals...


Tercera reflexió: LA MEVA AUTOESTIMA A LA MERDA... Snif...


5 comentaris:

Anònim ha dit...

Bueno... jo crec que no li has de donar tanta importancia... t'han dit que no, però tú ja sabies que igualment no hi anirias a treballar perquè et quedaves de moment al curro actual.
I això de l'autoestima... segur que com no podian ni apropar-se al sou que tens ara, han decidit contractar algú per menys pasta.

Joana ha dit...

Mecachissssss
Sortirà una altre cosa, segur.
Un petó

Núria ha dit...

Nena! No et desanimis... com diu la Miskah, tu ja havies decidit de moment donar-li una segona oportunitat a la feina actual, així que... no pensis en les altres. Que al final acabaràs amb el cap com un timbal!
Ànims!
Un petó!

querida_enemiga ha dit...

Has tingut sort. Imagina que haguessis hagut d'anar vestida de tio, pintar-te bigoti, i fent-te dir senyor gatxan.

SANDRA ha dit...

Molts ànims Gatxan!!! com estàs ara a la feina? han millorat les coses? un petó!