01 de febrer 2008

DECISIONS... CREC... (I ALTRES COSES).



Setmana complicadilla, eh? Com a mínim la meva... Sort que ja és divendresssssssssss!!!!!

Sí, a vegades la vida dóna voltes i les coses canvien d'un moment a l'altre... I sí, les meves "comentaristes" teniu raó: sempre hi sóc a temps de buscar una altra feina vist que els d'aquí s'estan portant molt bé. Hauríeu de veure lo fina que va la jefa... En fi, suposo que ara per ara continuo...

Això sí, d'aquí a uns dies els plantejaré alguna mesura, a 2 o 3 mesos vista, per tenir més temps o treballar d'una altra manera. Quina? No ho tinc clar però no descarto lo de teletreballar (= treballar des de casa i no haver de venir fins aquí)... No sé... M'ho he de pensar... Alguna idea?

A més, us podeu creure que no ha sortit res interessant en tota la setmana? Tampoc és que el panorama pinti gaire xulo... De totes maneres, continuaré amb un ull posat a les ofertes de feina i, si em truquen de les que m'interessaven, segurament aniré a fer l'entrevista o el que sigui que s'hagi de fer...

En definitiva, decisions...


I les altres coses:


  • Sense voler m'he comprat una crema hidratant de cos que brilla. Rollo purpurina. En serio. ???!!!!. Vaig anar a comprar-ne ahir perquè feia dies que se m'havia acabat la que tenia. I vaig veure aquesta marca que, en teoria, és cara però que estava d'oferta. I vaig pensar que per provar... Sí, ja ho diu ja que aporta "luminosidad a la piel"... Ejem... però això????!!!! Clar que aporta "luminosidad", no et fot!

  • Fa un temps l'avi del Mico va escriure les seves memòries en unes llibretes i ara les hem passat en net entre el Tato i nosaltres. La nostra llibreta parlava, bàsicament, de quan va estar a l'exèrcit durant la postguerra i de quan va ser tractant de bestiar. Entre d'altres curiositats, sabeu quant valia una ovella als anys 40? 22 pessetes.

  • Em vull apuntar a ioga o tai-txi. Crec que he d'aprendre maneres de relaxar-me... Si puc!

  • El llibre que estic llegint és un rollo. Si no millora, passaré d'ell i aquest cap de setmana, que pugem a La Reserva i tindré temps, em dedicaré al del Ken Follett (A world without end)... Que encara m'espera des de Nadal!!! Miskah, com va La dona del viatger del temps?

Bon cap de setmana a tothom!!!!

4 comentaris:

Ann ha dit...

ep! tu que has llegit tants llibres... m'estic llegint 'atlas de geografia humana' de l'almudena grandes. l'has llegit?

Gatxan ha dit...

M'encanta l'Almudena Grandes!!! El que passa és que aquest, precisament, no l'he llegit... Catxis!!! Ja em diràs què tal és, eh?

Núria ha dit...

Gatxan, t'aconsello aferrissadament això del ioga/taitxí. Jo intento fer-ne almenys un cop a la setmana, al gimnàs que vaig el tema es diu "Body Balance" i em va de conya, és una barreja entre ioga, taitxí i pilates i és genial!! No és rotllo tranquil ni de meditar (que això em faria pujar per les parets amb els nervis que jo tinc...), sinó que treballem tot el cos: esquena, abdominals, cames, dorsals, etc. Que surts nova vaja!
Ara a veure si faig un pensament i hi vaig almenys dos cops per setmana, perquè l'estrés m'està consumint.
Cuida't!
I bon cap de setmana!!

SANDRA ha dit...

Ei!! compartim una cosa...el llibre que jo m'estic llegint tampoc "mata". Ja veus tu quin pal! el tinc bastant apalancat. El que passa és que jo no suporto abandonar els llibres, eh? quina tonteria!!! i segurament me l'acabaré llegint. Espero que s'animi perquè ara només m'ajuda a dormir! jajaja. Adéu!