29 de gener 2008

BLA, BLA, BLA...


Sóc la única a qui no li ha agradat "Los Crímenes de Oxford"? He vist varis blogs dient que guay. I jo em vaig quedar pfffffffffffffffffffffffffff.

No sé res de la feina de la setmana passada però tampoc m'ho esperava: em van dir que a finals d'aquesta setmana o a principis de la que ve. Ja em va bé: així dono temps a que em diguin algo de les altres ofertes. De fet, fa dies que no surt cap oferta que estigui bé i, per tant, continuo tenint només 4 CV enviats...

Seguiu les primàries d'EEUU? A mi em fa gràcia l'Obama. Crec que estaria bé que una dona tingués ocasió de ser presidenta però la Hillary em fa molta mandra... No m'acaba de caure bé i, al cap i a la fi, va votar a favor de la guerra d'Iraq. Sabeu que dels republicans l'únic que va votar en contra és un congressista texà que és un xungo de categoria i es diu Ron Paul? Però és que és d'un conservador que fa por... El més graciós és que vol eliminar l'impost sobre la renda i un "impost sobre la inflació" que ningú acaba de saber ben bé què és...jejeje!

Per què els homes es planifiquen amb el cul? Tenen algun tipus d'incapacitat associada al gen Y que els impedeix veure venir les coses amb certa antel·lació? Sí, Mico, això va per tu. Ja ho sé, ja ho sé... I que consti que vaig entendre els teus motius i raonaments. Però em fot que no hi haguessis pensat abans i que ara jo hagi d'anar donant excuses!!!!!!!! Aishhh...

M'he d'anar a tallar els cabells. Porto unes grenyes...
Bla, bla, bla... demà ja és dimecres...

5 comentaris:

SANDRA ha dit...

No estic gaire al cas de les primàries d'EEUU...a mi la política no m'agrada massa. Sé que la cosa està renyida però en passo força.
Ostres he llegit tots els posts que has posat sobre la Saigon i déu ni do! Jo també tinc un gat, en Tro. Què fa la teva mixeta? ja es porta millor? Adéu.

Anònim ha dit...

Els homes sempre planifican amb el cul!!!

Igualment entre que el proper president d'EUA sigui negre o una dona... suposo que era la única manera de que un dels dos representants dels sectors mes marginats conseguissin arribar al poder, no?

I si posesis alguna foto podriem veure el teu nou pentinat :/

Núria ha dit...

No és per cerar un debat sexista... però això dels homes no té remei!!!
Si veiessiu... a l'escola és alucinant, quan els nens van les nenes ja en tornen!! I a més, són molt bones elles, quan s'ha de fer alguna cosa i els nens no s'han assabentat de la història sempre n'hi ha alguna que els hi posa les piles...juasjuas... `feina que m'estalvien!!

Si, si...posa una foto del nou pentinat, que jo dissabte vull anar a la pelu i a part de deixar-me el serrell llarg no sé què fer-m'hi!!
Un petó!!

Barbara ha dit...

Estic d'acord amb la teva afirmació dels homes... i la Nùria sap per que :-)
Vols veure una bona peli? "Hacia rutas salvajes". M'ha deixat alucinant.

Gatxan ha dit...

Buenas!!!!

Sandra, la Saigon està més tranquil·la i calmada que al principi de tenir-la. Ara ja només és una gata molt sorollosa (imagina't com era abans) que, a més, és patosa i es mou d'una manera molt rara... Com a mínim, hem aconseguit poder dormir a les nits...

Que guay que totes m'hagueu donat la raó amb lo de que els tius no es planifiquen. Veus?!!!!

Miskah... ejem... bon intent amb el tema fotico...jejeje!

Núria, m'he despitxorrat amb lo de les nenes fent anar drets als nens, jejeje! tant petits! Jo de serrell no me'n posaré...

Barbara, no la tenia a la llista aquesta peli. Però li poso ara mateix! Per cert, collonut el teu català, eh?

Petons a totes!