18 de desembre 2007

EL NADAL I JO... PFFFFFFFFFF




Efectivament... El Nadal no és el meu fort. No cauré en el tòpic de "odio el Nadal" però... pffffffffff. Fa uns anys m'ho agafava fatal, la meva família és molt reduïda, envellida i estem de tornada de tot... Ens asseiem a taula els mateixos de cada diumenge i no tenim gaire res especial a dir-nos els uns als altres. A més, es noten molt les absències. I clar, enmig de l'exaltació dels valors familiars i de lo important que és fer caliu amb els teus... Ja us podeu imganir lo depriment que era tot, no?


Últimament m'ho prenc amb més tranquil·litat. La vida m'ha ensenyat que on no hi ha un all, hi ha una ceba i que cap família és lo idílica que ens ho pinten els anuncis de torrons i les pelis de "oh que bonic és el Nadal, com ens estimem i que bé que estem tots juntets al costat de la llar de foc i lo bé que ens ho passem, etc."... (espereu-vos que vomito...).


No sé... jo crec que el Nadal és una putada per molta gent. En serio. Hi ha moltes persones per a qui aquesta merda de que siguem tots germans, estimem-nos molt, que bonic tenir una família collonuda i el "vuelve a casa por Navidad", ens agobia i deprimeix un munt. I em pregunto: En serio hem de ser tan hipòcrites??? Penso que potser hauríem de ser més conscients de que transformant el Nadal en un deliri empalagós el que fem és convertir-lo en un malson o en un agobio. Potser hauríem de resistir-nos a ballar la cançó que la societat consumista ens toca... No ens hauríem de deixar pujar al carro dels tòpics. I viure el Nadal com quelcom més "normal".


No sé si m'explico...


1 comentari:

SANDRA ha dit...

Doncs a mi m'agrada el Nadal, no ho puc evitar. Entenc que a vegades ens volen vendre la moto de que ens hem d'estimar més aquests dies perquè tothom té els sentiments més a flor de pell, però jo disfruto d'aquestes festes...Això sí, penso que el consumisme de regals s'hauria de disminuir;només heu de veure com va la gent amb el carro al super...si sembla que s'ha d'acabar el món!!! això no!!! ara, crec que les festes de Nadal s'han de viure amb la família, és una bona manera de retrobar-se, encara que hi ha gent que ho passa malament, ja ho sabem... potser aquestes dates ens tornem més sensiblons no??? Bé, espero disfrutar les d'aquest any tan o més que les de l'any passat!!! i uns dies de festa, deixem-nos de romanços,ens van de conya per desconectar! Adeu guapa!