25 d’octubre 2007

CAFÈ I PERSONALITAT



M'han regalat una cafetera d'aquestes del sistema Nespresso. Cada vegada que la miro penso en en George Clonney dient lo de "What else?...", jejeje! Conyes a part, el cafè està molt bo. Just quan m'estava plantejant tornar a deixar el cafè, ara de forma definitiva, va i em regalen la cafetera... Bueno, ja en tornarem a parlar d'aquí a uns anys, doncs.


Ahir vaig anar a la botiga de Nespresso a Passeig de Gràcia a comprar les càpsules amb el cafè... Aish, quin fàstic. Mira que n'hi ha de gent pija a Barcelona, eh? Senyors i senyores de mitjana edat, amb pinta de cirurgians, trajo impecable o polo lacoste, bolsos loewe... brrrrrrrrrrrrr.... A més, la botiga va de "som rollo selecte" i els floreros que t'atenen aprofiten per intentar endinyar-t'ho tot. I jo, com que no tinc massa personalitat*, vaig sortir d'allí havent comprat la última promoció per als "nou vinguts" (rollo secta): un fotimé de càpsules de tot tipus de cafè posades en una caixa moníiiiiiissima... En fi...


Evidentment, no penso tornar a trepitjar la botiga. D'aquí a 2 anys, que és el que trigaré a pulir-me tot el cafè que vaig comprar ahir, ja faré la comanda per internet.



*Aquesta afirmació no és gratuïta: a mi sempre aconsegueixen col·locar-m'ho tot. Sóc d'aquelles persones que no saben dir no. Així, per evitar comprar coses que sóc conscient que no necessito em dedico a esquivar-les. Per exemple: he deixat d'anar a vàries perruqueries on em volien vendre tot tipus de potingues pel cabell, he deixat d'anar a la fisioterapeuta perquè em va intentar endinyar una espècie d'homeopatia feta de calostre de ballena (en serio!), etc. De totes maneres, el tema botigues és més senzill, no hi entro i punto.

4 comentaris:

Joana ha dit...

Quina enveja!!
Jo en vull una... je je.
El café, aquest vici....

Barbara ha dit...

Jo també en tinc una... nananere!!!

Anònim ha dit...

Doncs a la feina només fan que parlar de la Nespresso perquè el jefe ha dit que quan es trenqui la cafetera que tenim ara en comprarà una d'aquestes... A mi, malauradament, no m'agrada el cafè... i confesso que he volgut "enganxar-me" de totes les maneres possibles... és l'únic vici que tindria per gust sempre que em tregues la son que porto sempre a sobre.

GeekTeca ha dit...

Para evitar a esa gente tan estirada y el buen rollito new-age que hay en las tiendas de Nespresso siempre puedes hacer la compra por internet: más cómodo, más rápido y más aséptico.

Por lo demás disfruta del café y de la cafetera, yo tengo la misma de la foto en negro y no hay fin de semana que no caigan un par de cafés.