30 de setembre 2007

L'AVENTURA DE DISSABTE



Doncs això és el que vam fer dissabte: volar en globus!!!!!! Aquesta era l'aventura que li vam regalar al Mico. Què us sembla? La veritat és que va estar genial. Vam anar-hi amb una empresa que es diu Camins de Vent i que surten de la zona d'Igualada. Malgrat el mal temps no feia gens de fred i tampoc fa gens de por. En serio. A mi les alçades no m'agraden gaire i fóra d'un primer moment una mica acollonida, la resta va ser molt i molt agradable. És molt tranquil i silenciós. Relaxant. Es veu que el més perillós és l'aterratge perquè, en un globus, només es controla l'alçada però no es pot fer res per controlar la direcció. I clar, es tracta d'intentar aterrar en un lloc planer, sense arbres, etc. De totes maneres, el nostre aterrratge va ser d'allò més suau. En fi, que va ser una experiència molt xula.

3 comentaris:

Joana ha dit...

Quina por... :)

Anònim ha dit...

Però quina passada!!!

Jo una vegada vaig pujar a un globus, però estava lligat al terra... un parell de metres com a molt vam pujar.

Núria ha dit...

Quina emoció, no??
Ha de ser una passada anar en globus!! I segur que dóna vertigen?? Sembla estrany...
Me n'alegro que us ho passessiu bé! Si és relaxant ho demanaré per Reis, aquest any tinc 23 nens de P3 que m'esgoten cada dia més! jejeje.
Apa siau!!