27 de juliol 2007

DV: DIVENDRES DE VARIS 8

Divendres, divendres, divendres, divendres... mmmmmmmmmmmm....

1. Tinc molta i molta son.

2. Definitivament començo vacances dimarts. Em queda per enllestir una cosa i, com que no marxem fins el dia 3, doncs no em ve d'un dia. Ja ho recuperaré per l'altra banda... És a dir, faré vacances de l'1 al 29 d'agost... FIESTA LOCAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

3. Exacte: el dia 3 marxem a Costa Rica!!!!!!!!!!!! La veritat és que encara no me n'he fet gaire a la idea... Suposo que, per manca de parar-me a pensar-hi un moment, em tocarà córrer els últimes dies amb tots els preparatius a mitges... Bueno. Amb filosofia i sense estressar-me.

4. Ja li hem trobat cangur a la Saigon per vacances: el Tato!!!!!!! És a dir, el meu cunyat. No sé per qui patir més si per la Saigon o per ell...jejeje! Pobreta Saigon no vull pensar en les perreries que li faran entre ell i els seus companys de pis... Pobret Tato, la Saigon el farà parar boig. Sort que el pis on viu és gran i si es posa a miolar en plan boja la pot tancar al menjador lluny de les habitacions... jejeje! La veritat, és que, siguem realites, la Saigon no és una gata com per deixar-la a casa de ningú. Vull dir que amb lo hiper-dependent que és i el merder que munta quan miola en plan heavy... De totes maneres, com que en aquell pis hi viu un munt de gent segurament estarà més acompanyada que no pas a casa nostra... Potser després no voldrà tornar a casa... Plis, creueu els dits amb mi perquè tot vagi bé.

Bon cap de setmana!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Nena!! Costa Rica!!! Joer como te lo montas!!!

Jo encara estaré una miqueta per aquí, fent uns preparatius pel setembre. Només estarem fora 10 dies.
Les meves gates es quedaran soletes a casa, no és la primera vegada... els hi deixo sorra, aigua i menjar de sobres. Elles ja s'ho racionaran (igualment tenen una capa de greix que els garantitzarà la supervivència en cas de mal racionament)... sí bueno, i la veïna també tindrà una clau ;p.

Bon viatge!!! I espero veure moltes fotos de la teva nova càmera. Ens veiem al setembre.

Gatxan ha dit...

Si jo faria el mateix que tu si només marxés 10 dies i tingués 2 gates. El que passa és que marxem 18 dies en total i, clar, ja és massa... M'he despitxorrat amb lo de la capa de greix...juas,juas!

Núria ha dit...

Ànims! només et queden dos dies a Bcn!!
Bon viatge i bones vacances!!