09 de març 2007

DV: DIVENDRES DE VARIS 2

Buenoooooooooooooooo, por fin es viernes!!!!!!

1. D'aquí a no res tinc una reunió amb el jefe, il cappo, the boss, el chulo, el amo, the master, etc. Després de l'avaluació ara toca "negociar" el sou i que "el super tacañón" doni el seu parer de tot plegat... Dic "negociar" perquè la majoria de les vegades ell et diu lo que hi ha i tu dius quelcom similar a gràcies-excelència-me-pongo-a-sus-pies-que-guay-és-l'empresa. En fi...

2. Avui vaig al teatre. A una amiga meva que és actriu aficionada la van agafar per fer una obra amb actors professionals i rollo seriós. Que guay, eh? Total que avui fan l'estrena i tota la colla hi anem a veure-la i donar-li suport. El millor és que hi vaig amb gent a qui veig poc i que costa treure de casa perquè són totes mares de família... Total, que fa gràcia sortir totes juntes una vegada de tant en tant.

3. Tinc una altra amiga que s'ha separat / tallat amb el nòvio. En aquest cas portaven 13 anys i vivien junts... Uffff! Resulta que ell té dubtes. Legítim, sí, però és una putada. Admiro la serenitat amb la que ho porta la meva amiga. Està feta una merda però ho porta amb tranqui·litat, sap exactament el que hi ha i ho assumeix. No es fa il·lusions en relació a res... Wow! Jo, en el seu lloc, de serena no en tindria res!

4. La Saigon torna a estar molt pesada... S'ha passat l'efecte de l'operació. Ja no fa marrameus d'aquells que et posen els cabells de punta però continua cridant molt. I ara ja no aguanta tota la nit quieta sinó que cap a les 7 comença a donar pel sac: et passa per damunt, juga amb les coses que hi ha a la tauleta de nit, fa miaus, etc. No sé pas què farem.

5. Comença a arribar el bon temps: ahir a les 7 de la tarda encara era clar!!!! Alegria, alegria. I a mi se'm comença a posar el xip de l'estiu i m'agafen moltes ganes de fer el pendó, de no fer res, d'estar per fora, etc. Aishhhh!


Pd. Reunió amb el jefe: m'apujen el sou un 10%. Alegriaaaaaaaaaaaaa! Avui invito jo!!!!!!