13 de febrer 2007

VOLANDO VOY... VOLANDO VENGO...


Aquest va ser l'himne dels meus companys de feina durant una temporada... Ahir vaig estar a Santiago de Compostela i, perquè us en feu una idea:
04.16h: miro el despertador. Bien. Encara em queda 1 hora.
05.15h: sona el despertador. M'aixeco. Em dutxo. Em vesteixo. Bec un suc. Tot zombie perduda.
05.45h: arriba el taxi.
06.10h: arribo a l'aeroport. Els dilluns al matí hi ha més pollo a l'aeroport que enlloc més de Barcelona.
06.15 - 06.30h: cua. Arriba la jefa. Fa més mala cara que jo i va tota d'estreno.
06.35h: control d'accés a la zona d'embarcar. Em desperto lo just per veure executius agressius mig despullats barallant-se amb les bandejes, els portàtils, l'abric, el rellotge, el cinturó, la tarjeta d'embarcament...etc. En fi...
06.45h: Embarquem.
07.00h: Ens enlairem. La parella cinquentona del meu costat es senyen i resen.
07.05h: Dormo fatal. Em destrosso el coll i darrera meu hi ha un tiu que es baralla amb el diari durant tot el trajecte.
No sé l'hora perquè estic en una nevoluosa de son. Grogui perduda. Arribem a Santiago. Temps per un crusant i un cafè. Taxi cap a la reunió.
09.45h: Arribem a la reunió. Descobriment del dia: la jefa (alias sra. perfecta) no havia confirmat al client que hi anàvem... me l'he apuntat, evidentment.
10.00h - 13.30h: Reunió. zzzzzzzzzzzzzzzzzzz. La jefa diu xorrades. zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.
13.30h: cafè amb els clients. Aquí es nota que jo hi tinc bon rollo. Bien.
15.00h: dinar amb la jefa en un lloc de tapes per guiris al costat de la catedral. 30 i pico euros per res de l'altre món. Sort que paga l'empresa.
16.00h: passejada pel centre i visita a la catedral fent-li la pilota a la jefa. Provisió de formatges de tetilla en una botiga especialitzada on hi tenen una foto de la reina comprant. La jefa compra orujo d'herbes....
17.15h: cap a l'aeroport. La jefa confessa que s'ha comprat l'Hola per enterar-se de tot de lo del suïcidi de la germana de la Letizia. Comentem el cas i repetim tots els tòpics habituals.
18.40h: embarquem després d'haver passat a comentar cas per cas lo degradat que està el personal: michael jackson, tom cruise, britney spears, mel gibson, etc.
No sé l'hora: ens enlairem i em clapo. Ara puc recolzar el cap a la finestreta i les cervicals m'ho agraeixen.
21.00h: arribo a casa. Per fi! El taxista tenia posada la Cope i m'he fotut tan negra que he hagut de trucar als avis per distreure'm. A casa la Saigon em mira malament: li han tret els punts i on era jo, eh? Tot el dia fora!