07 de febrer 2007

BUIT MENTAL



Com un forat negre. Així és com tinc la imaginació, la creativitat, la motivació, etc., últimament... Porto tota la setmana intentant trobar un tema xulo del que fer un post i... nanai... Tinc la sensació de que tinc una vida avorrida, avorrida de veritat... Dormir - treballar - veure la tele - dormir... No faig res més... O bé, el poc que faig de més només és interessant per mi...

I lo més fotut de tot? Doncs que també tinc la sensació de que últimament m'hi he "acomodat" a això... Cada vegada tinc menys ganes d'estar molt ocupada o de fer moltes coses diferents. Aquest cap de setmana passat, per exemple, no vaig fer res de bo. Però res, eh? per no fer, ni tan sols vaig canviar els llençols del llit... El diumenge em dutxava a les 7 del vespre i només perquè el Mico ja s'havia dutxat i em vaig sentir excessivament gossa... Cada vegada faig menys coses amb els meus amics de Barcelona, gairebé ni els envio mails, no fem excursions, no anem de finde porahí, no munto activitats, no tinc gaires ganes de quedar amb ningú... etc.

Sincerament, espero que sigui una fase d'aquestes que es passen... Perquè és una vida avorrida de veritat!!!

PD. L'única cosa "emocionant" de la setmana: ahir vaig anar a comprar-me roba i.... ODIO COMPRAR ROBA. En serio. Em fot d'una mala llet.... Sempre m'acabo comprant les coses de pura desesperació, no sé mai què combina amb què, les dependentes m'intimiden, mai res m'acaba d'anar bé del tot, odio les maniquis (entres a la botiga veient una jaqueta, per exemple, molt xula a una nina de plàstic i, quan te l'emproves, t'adones que a tu et va fatal i et queda com un tiro)... En fi... Propòsit afegit per al 2007: NO ANAR A COMPRAR ROBA SOLA MAI MÉS... Se suposa que tinc amigues que m'hi poden acompanyar, no?