04 de desembre 2006

VARIS


1. Us agrada la meva nova bicicleta? Jo estic com una nena amb sabates noves!!!! Aquest estiu a Vietnam vam fer un circuit en bici a l'illa de Cat Ba... Més enllà de cansar-nos i suar com una mala cosa, vam decidir que estaria bé comprar-nos unes bicis i deixar-les al poble. Però, clar, era una cosa d'aquelles que es diuen i vés a saber quan les faràs... Doncs bé, gràcies a unes peles caigudes del cel, dissabte passat vam anar a comprar dues bicis xules xules al Decathlon. I el diumenge, com dos xaves qualsevols, ens vam llençar a provar-les. Dir que vaig acabar traient el fetge per la boca és poc...jejeje! Estic en una forma física pèssima i a la primera pujada em vaig quedar... Ara bé, com que sóc tossuda de mena i la bici em fa molta il·lusió, penso continuar intentant-ho.

2. Vitoria va anar bé.... uf!!!!Només hi va haver una estona que estic segura que no van entendre res de res. De fet, ni jo sabia exactament què els estava explicant... jejeje!

3. La Saigon continua igual o pitjor. Aquesta nit a dos quarts de tres ja estava fent marrameus. El Mico l'ha tancat a l'habitació petita i quan m'he llevat i l'he anat a obrir m'he trobat amb tot el terra ple de xinxetes d'un pot que ha volcat. La mare que la va... sort que no se n'ha clavat cap! Algú té una gata que hagi tingut gatets petits fa poc? El veterinari ens va dir que millor agafar un gat mascle recent destetat...

4. Aquest pont sí que el faré! Estic de feina fins els topes però necessito parar uns dies. A més, ja m'he fet a la idea de currar el finde del 16-17 perquè serà l'única manera de poder fer els tres dies de vacances després de Nadal. Això no és vida...

5. Recordeu el post de Les rates i el vaixell? Doncs bé, no només hi ha rates que, voluntàriament, abandonen el vaixell... a d'altres també les obliguen a saltar per la borda... Diguem que les aigües baixen una mica esverades...

6. Estic a punt d'acabar el llibre que estic llegint, "Two Lives" i m'ha agradat molt. És la biografia d'una parella, ell indi, ella jueva alemana que es coneixen a l'Alemanya d'abans de la II Guerra Mundial. Ella sobreviu a l'holocaust perquè pot emigrar però perd tota la seva família. Més enllà la història d'una relació que no és una història d'amor convencional, és molt interessant per tota la descripció que fa de l'Alemanya prèvia i posterior a la guerra.