25 de març 2012

10 VARIS DE DIUMENGE A LA NIT

  1. Com costa mantenir això actualitzat.
  2. La Siena ja camina. Amb 10 mesos i mig.
  3. L'Èlia està fantàstica... Ara s'inventa cançons. Amb lletra i tot!
  4. Dissabte marxem de vacances. Les primeres vacances en mooooooooooooooolts mesos. Esperem que cap de les nostres bitxes decideixi posar-se malalta. I que les puguem disfrutar. Plis.
  5. Porto un parell de setmanes de por: feina per un tubo, estrès, cansament, mala llet, pfffffffffffff.
  6. Vaig llegir "El lector de Julio Verne" de l'Almudena Grandes. I quan el vaig acabar, el vaig tornar a començar i me'l vaig tornar a llegir de nou. Fantàstic.
  7. La meva àvia s'ha trencat la clavícula. Amb tot el que això implica.
  8. Feu vaga?
  9. Sense conyes: aquest vespre he sortit al carrer i ja feia olor de primavera. Bien.
  10. Me'n vaig a dormir. Que avui tinc guàrdia jo i res no garanteix que aquestes dues es portin bé una nit sencera... 
Nanit!

1 comentari:

Ann ha dit...

Vacances que bé!! Ja en faràs crònica ;D
A gaudir-les que bé us ho mereixeu!
Que bé que la Siena ja camini! per mi va ser un abans i un després...
Una abraçada i molt contenta de llegir-te!! :D