16 de desembre 2007

MANIFEST...


... Contra els Papa Noels escaladors.



El primer any feien certa gràcia.

El segon any van començar a cansar.

Aquest tercer any inciten a fer tiro al plat.


Si-us-plau. Prou Papa Noels escaladors. Siguem originals i posem "adornos" diferents. Si n'hem de posar, clar.


Sí. Aquest és el primer post de la sèrie: "No m'agrada el Nadal". La pròxima setmana més.



PD. Si teniu algun Papa Noel escalador a casa no us sentiu ofesos/es. Això només és la meva opinió i sobre gustos no hi ha res escrit. De totes maneres, penseu que si el canvieu per alguna cosa diferent us ho agrairé eternament.



7 comentaris:

Barbara ha dit...

Estic TOTALMENT d'acord amb tu... prou, prou, prou!!!

Núria ha dit...

Jajajajaja....

Estic amb vosaltres! Fora Papa Noels escaladors!!!!

Núria ha dit...

Per cert, Gatxan.... què tal REC??
Fa tanta por com diuen??

SANDRA ha dit...

Jo també sóc del teu parer!!! fora papa noels escaladors! enlaire els reis d'Orient!!!!

Gatxan ha dit...

Bien!!!! M'encanta veure tantes adhesions!!!! Farem un comitè de lluita contra els Papa Noels escaladors...jejeje!

Núria: Rec fa MOLTA por. I, a més, surts amb un mal rollo al cos... fa molta angunia, també.

Anònim ha dit...

Jo estic totalment d'acord amb tú... i és que em passo el dia mirant cap amunt perquè el meu fill va mirant els papa noels i els veu tots i vol que jo també els vegi!!!!

I aquest any a Mataró hi ha la versió Reis Mags, no se si us haurà arribat a Barcelona, tres ninotets amb les seves corones i capes pujant per una escala...

Gatxan ha dit...

Miskah, síiiiiiii!!! En una botiga de xinos del costat de casa jo també he vist la versió Reis Mags.. Mira... Què vols que t'hi digui? Doncs que ni així. Estic de ninots que pengen de les finestres fins els....jejeje!